Τζούλια Αλεξανδράτου "Αν ήμουν μητέρα δεν θα έκανα ροζ βίντεο"

Wednesday, May 5, 2010


Σάββατο 1 Μαΐου. Η Τζούλια, φορώντας ένα λευκό μπουρνούζι και μαύρα γυαλιά ηλίου, είναι κλεισμένη στη σουίτα της σε γνωστό ξενοδοχείο της Βουλιαγμένης και παρακολουθεί τα τρέιλερ του Star με θέμα την πρεμιέρα της στην Πύλη Αθηνών, στην οποία βρέθηκαν και οι δυο γονείς της.



Το δεύτερο θέμα που απασχολεί τα Μέσα είναι τα γυρίσματα του ροζ DVD με πρωταγωνίστρια τη Μαριάννα Ντούβλη. «Εγώ αν είχα παιδί δεν θα γύριζα πορνό» λέει στο ΟΚ! χωρίς να διευκρινίσει σε ποιον

αναφέρεται. «Είμαι μόλις είκοσι τριών χρόνων. Δεν είμαι υπεύθυνη για κανέναν άλλον παρά μόνο για τον εαυτό μου. Αν ήμουν μητέρα, θα πρόσεχα περισσότερο τι λέω και τι κάνω δημόσια. Άσχετα αν έχω μετανιώσει ή όχι για όσα έγιναν, δεν θα συμβούλευα κανέναν να κάνει ό,τι έκανα. Ήμουν σίγουρη ότι θα βγουν κι άλλες γυναίκες να με μιμηθούν —όχι βέβαια υπέρβαρες, γιατί στο βίντεο δεν μπορείς να κάνεις ρετούς όσο καλά και να σε φωτίσουν— φοβάμαι, όμως, ότι δεν έχουν υπολογίσει σωστά τις συνέπειες».

Comments

No response to “Τζούλια Αλεξανδράτου "Αν ήμουν μητέρα δεν θα έκανα ροζ βίντεο"”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Post a Comment

 
Ellada. Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger